فراخوان پذیرش و استقرار در شهرک نوآوری ایران (شعبه سوم پارک فناوری پردیس)

تاریخ 16 بهمن 1402
فراخوان پذیرش و استقرار در شهرک نوآوری ایران (شعبه سوم پارک فناوری پردیس)

شهرک نوآوری ایران به عنوان شعبه سوم پارک فناوری پردیس اقدام به پذیرش شرکت‎های دانش‌بنیان و فناور، شتاب دهنده‌ها ، فضاهای کاری اشتراکی و واحد های تحقیق و توسعه صنایع بزرگ نموده است .

مزایای استقرار در شهرک نوآوری ایران

«نزديكي و دسترسی مناسب به تهران و البرز »، «همجواری با 8 شهرک صنعتی بزرگ کشور به منظور تامین نیازها و برون‌سپاری تولیدی و صنعتی»، «بهره‌مندی از حمایت‌های مالی و معنوی در قالب آیین‌نامه حمایتی  شعب پارک  ازجمله ویژگی‌های استقرار در شهرک نوآوری ایران است.

حوزه‌های دارای اولویت برای پذیرش شرکت‌ها

مطابق فراخوان منتشر شده،‌ مراکز نوآوری، واحدهای فناور، شتاب دهنده ها و فضاهای کار اشتراکی ، از واجدین  شرایط برای عضویت و استقرار در شهرک نوآوری ایران هستند. همچنین هولدینگ‌های بزرگ صنعتی و سرمایه‌گذاری، می‌توانند کمپ‌های تخصصی خود را براساس ضوابط پارک، در شهرک نواوری ایران مستقر نمایند.

حوزه های دارای الویت پذیرش شامل : کشاورزی امنیت غذایی ، زیست فناوری ، هوش مصنوعی، صنایع فراوری و ماشین الات و تجهیزات کشاورزی است .

فرآیند بررسی درخواست عضویت و انعقاد قرارداد

بر اساس  این فراخوان ، متقاضیان پذیرش ابتدا لازم است از تاریخ 16/11/1402 لغایت 16/12/1402 با مراجعه به درگاه اینترنتی شهرک نوآوری ایران به نشانی   https://irinnovationtown.ir تقاضای خود را ثبت کرده و برای ارسال و تکمیل مدارک مورد نیاز اقدام کنند. در مرحله بعد، ارزیابی فنی و مالی متقاضیان استقرار در شهرک چنانچه  اگر عضویت شرکت متقاضی در مرحله ارزیابی فنی و مالی مورد تایید واقع شد، فرآیند انعقاد قرارداد انجام خواهد شد.

گفتنی‌ست، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و پیگیری درخواست‌های ارسالی، می‌توانند با شماره تلفن  09357030913تماس حاصل نمایند.

اخبار مشابه:

ارسال نظرات:
مدیا
آدرس شعبه نخست پارک فناوری پردیس
آدرس شعبه نخست پارک فناوری پردیس:

تهران‏، بزرگراه شهید لشکری (جاده مخصوص کرج) نبش خیابان شهید آزمون‌نیا،‌ پلاک 31

تلفن و فکس
تلفن و فکس:

تلفن: 40448463-(021)فکس: 76250100-(021)

 

پست الکترونیک
پست الکترونیک :

aif@techpark.ir

تمام حقوق محفوظ و متعلق به کارخانه نوآوری آزادی است
توسعه یافته توسط اورس