پیش ثبت‌نام بيست و پنجمین نمايشگاه بين‌المللی ايران‌هلث از ۴ بهمن ماه

تاریخ 3 بهمن 1402
پیش ثبت‌نام بيست و پنجمین نمايشگاه بين‌المللی ايران‌هلث از ۴ بهمن ماه

پیش ثبت‌نام بيست و پنجمین نمايشگاه بين‌المللی تجهيزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمايشگاهی (ایران‌هلث ۱۴۰۳) از ۴ بهمن ماه آغاز می‌شود. این نمایشگاه در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت چهار روز توسط پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، زمان پیش ثبت‌نام بيست و پنجمین نمايشگاه بين‌المللی تجهيزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمايشگاه (ایران هلث ۱۴۰۳) اعلام شد.
بر اساس این اطلاعیه، با عنایت به مجوز صادره از سوی سازمان توسعه تجارت ایران، پیش ثبت نام بيست و پنجمین دوره نمايشگاه ایران هلث از ۴ بهمن ماه آغاز می‌شود.
متقاضیان شرکت در این دوره از نمایشگاه، لازم است شرایط حضور و ثبت‌نام را در سایت نمایشگاه مطالعه و مستندات مربوطه را در مراحل ثبت‌نام بارگذاری نمایند. متقاضیان با آگاهی کامل از آخرین الزامات و تغییرات تعرفه‌های اعلام شده، در صورت دارا بودن شرایط، می‌توانند برای حضور در دوره بیست و پنجم نمایشگاه اقدام نمایند.
لازم به ذکر است، نمايشگاه بين‌المللی تجهيزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمايشگاهی محلی برای عرضه آخرين توليدات و دستاوردهای شرکت‌های ايرانی و خارجی است. همچنین نشست‌های B2B متنوع و بازديد هيات‌های تجاری بين‌المللی در گروه‌های مختلف برنامه‌ريزی شده است.

اخبار مشابه:

ارسال نظرات:
مدیا
آدرس شعبه نخست پارک فناوری پردیس
آدرس شعبه نخست پارک فناوری پردیس:

تهران‏، بزرگراه شهید لشکری (جاده مخصوص کرج) نبش خیابان شهید آزمون‌نیا،‌ پلاک 31

تلفن و فکس
تلفن و فکس:

تلفن: 40448463-(021)فکس: 76250100-(021)

 

پست الکترونیک
پست الکترونیک :

aif@techpark.ir

تمام حقوق محفوظ و متعلق به کارخانه نوآوری آزادی است
توسعه یافته توسط اورس