ویکست نمونه موفق بخش خصوصی در تولید رسانه‌ای است

تاریخ 13 دی 1402
ویکست نمونه موفق بخش خصوصی در تولید رسانه‌ای است

در این بازدید که رحیم لیوانی مدیر موسسه صبا، سیدرضی مدیر مرکز تولید و فنی سیما، مفاخری مدیر مرکز طرح و برنامه صدا و سیما، سلطانی مشاور معاون سیما و جمعی از مدیران این معاونت حضور داشتند، محسن برمهانی معاون سیما از بخش های مختلف مجموعه ویکست از جمله، استودیوهای تصویر، صدا و مرکز نوآوری و تولید انیمیشن ویکست بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تولید انیمیشن‌های چیا، زنبورک، سیگنال آبی، مانو و دشت پرماجرا قرار گرفت.

برمهانی در این بازدید با اشاره به تولید بیش از ۴۰ پروژه پویانمایی سفارش رسانه ملی گفت: در نوروز امسال تولیدی‌های جدید پویانمایی روی آنتن خواهد رفت و هفت پروژه پویانمایی جدید نیز به لیست تولیدی‌‎ها اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به تولید پروژه‌های متعدد در صدا و سیما و محدودیت‌های موجود در ارائه خدمات تولید و برنامه‌سازی، ظرفیت بخش خصوصی مانند مجموعه ویکست را مهم و بعنوان یک فرصت ارزیابی و بر استفاده مرکز تولید و فنی سیما از این توان و برون‌سپاری تولید بسیاری از آثار تلویزیونی تاکید کرد.

معاون سیما با اشاره به تکنیک‌های مختلف این پروژه‌های پویانمایی، اظهار کرد: تکنیک‌های مختلف استاپ موشن، انیمشین‌های عروسکی دو بعدی و سه بعدی درتولید انیمیشن‌ها استفاده شده است.

وی ادامه داد: در مجموعه بازدیدهایی که استودیوهای مختلف داشتیم مباحث مهمی همچون نگهداشت آثار پونمایی‌، تعیین بودجه‌های منطقی و ارتباط قراردادی درست و زمینه‌سازی توزیع بین‌المللی آثار پویانمایی مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.

اخبار مشابه:

ارسال نظرات:
مدیا
آدرس شعبه نخست پارک فناوری پردیس
آدرس شعبه نخست پارک فناوری پردیس:

تهران‏، بزرگراه شهید لشکری (جاده مخصوص کرج) نبش خیابان شهید آزمون‌نیا،‌ پلاک 31

تلفن و فکس
تلفن و فکس:

تلفن: 40448463-(021)فکس: 76250100-(021)

 

پست الکترونیک
پست الکترونیک :

aif@techpark.ir

تمام حقوق محفوظ و متعلق به کارخانه نوآوری آزادی است
توسعه یافته توسط اورس