یلدای علم جایزه مصطفی(ص) با تقدیر از منتخبان پویش علم کاوی برگزار شد

تاریخ 3 دی 1402
یلدای علم جایزه مصطفی(ص) با تقدیر از منتخبان پویش علم کاوی برگزار شد

برنامه یلدای علم جایزه مصطفی(ص) با مشارکت و میزبانی کارخانه نوآوری آزادی  برگزار شد. این برنامه میزبان چهره‌های منخب پویش «علم کاوی» جایزه مصطفی (ص)بود.

پویش علم کاوی با هدف معرفی دستاورد‌های برگزیدگان جایزه مصطفی(ص) با زبانی ساده برای عموم جامعه برگزار می‌شود. بررسی‌ها بیانگر این است که جامعه غیر متخصص در حوزه ای تخصصی، به دلیل پیچیدگی دستاوردهای علمی تخصصی و از جمله آثار برگزیدگان جایزه مصطفی(ص) مشتاق خوانشی شیرین و دلچسب به دور از پیچیدگی های تخصصی از آن هستند.

پویش علم کاوی جایزه مصطفی(ص) بهانه ای بود تا هنر و رسانه به دستان استعدادهایی خوش ذوق و جوان در فضای مجازی، جریانی سازند تا جواب غیر متخصص در حوزه های تخصصی لبه دانش بیشتر با اثربخشی آثار برگزیدگان جایزه مصطفی در ادوار مختلف آشنا شده و به تحسین نشینند.

منتخبین پویش علم کاوی در حضور جامعه ی علاقمندان علم و در محفلی علمی-فرهنگی؛ در هفته پژوهش و در آستانه ی بلندترین شب سال، علم را با رنگ و بویی یلدایی تجربه کردند و با دستان اساتید فرهنگ و ادب؛ رسول نجفیان، سهیل محمودی‌جم و مسعود فروتن تجلیل شدند.

در یلدای علم جایزه مصطفی(ص) اساتید تمدنی کهن از فرهنگ و ادب با ترانه سرایی و نواختن ساز در مدح رسول گرامی اسلام، شاهنامه‌خوانی، تفعلی به حافظ شیرازی و قصه گویی یلدایی، طروات یلدا را پر نسیم تر کردند.

برترین‌های پویش علم کاوی جایزه مصطفی (ص)معرفی شدند. محمدرضا هوشمند، پژمان شفیعی، فاطمه صدیق‌نژاد، مونا واعظ و مهسا مهدوی به عنوان چهره‌های منتخب علم کاوی به تشریح آثار خود پرداختند و بخشی از اقدامات خود در این زمینه را معرفی کردند.

اخبار مشابه:

ارسال نظرات:
مدیا
آدرس شعبه نخست پارک فناوری پردیس
آدرس شعبه نخست پارک فناوری پردیس:

تهران‏، بزرگراه شهید لشکری (جاده مخصوص کرج) نبش خیابان شهید آزمون‌نیا،‌ پلاک 31

تلفن و فکس
تلفن و فکس:

تلفن: 40448463-(021)فکس: 76250100-(021)

 

پست الکترونیک
پست الکترونیک :

aif@techpark.ir

تمام حقوق محفوظ و متعلق به کارخانه نوآوری آزادی است
توسعه یافته توسط اورس