معرفی شتابدهنده فینوا

تاریخ 8 آبان 1402
معرفی شتابدهنده  فینوا

شتابدهنده ﻓﯿﻨﻮوا ﯾﮑﯽ از اعضای مرکز شتابدهی نوآوری  اﺳﺖ ﮐﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺧﻮد را در ﺳﺎل ۱۳۹۳ آﻏﺎز ﮐﺮد. فینووا با سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها و راه‌اندازی شتابدهنده، زنجیره حمایت خود از اکوسیستم کارآفرینی را تکمیل ساخت. درحال حاضر این مرکز دو فضای کار اشتراکی در چهارراه ولیعصر و میدان ونک دارد.

حوزه فعالیت:

مرکز نوآفرینی فینووا فضایی را فراهم کرده است تا کارآفرینانی که به ایده‌های خود باور دارند، بتوانند آگاهانه و شجاعانه برای رسیدن به اهداف خود برنامه‌ریزی و در این مسیر، با سرعت بیشتری  حرکت کنند. همچنین نگاه بلندمدت و نوآورانه‌ی فینووا سبب ایجاد مسیر جدید در روند سرمایه‌گذاری تخصصی حوزه‌ی فینتک شده است. فینووا با در اختیار داشتن تیمی همراه و همکار متشکل از بانک آینده، تجارت الکترونیک ارتباط فردا، فینوتک و همراه کارت و تجربیات سرمایه‌گذاری خود در این سال‌ها، توانسته است خدمات ارزشمندی را به استارتاپ‌ها حوزه‌ی فینتک و اکوسیستم کارآفرینی ارائه کند.

خدمات فینووا

خدمات فینووا در چهار گروه شامل سرمایه‌گذاری روی کسب‌وکارها، برنامه رشد و شتابدهی استارت‌آپ‌ها، فضای کار اشتراکی برای افراد و تیم‌ها و آزمایشگاه فینتک برای عرضه خدمات دانشجویی ارائه می‌شود. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سات شتابدهنده مراجعه فرمایید.

https://finnova.ir/

اخبار مشابه:

ارسال نظرات:
مدیا
آدرس شعبه نخست پارک فناوری پردیس
آدرس شعبه نخست پارک فناوری پردیس:

تهران‏، بزرگراه شهید لشکری (جاده مخصوص کرج) نبش خیابان شهید آزمون‌نیا،‌ پلاک 31

تلفن و فکس
تلفن و فکس:

تلفن: 40448463-(021)فکس: 76250100-(021)

 

پست الکترونیک
پست الکترونیک :

aif@techpark.ir

تمام حقوق محفوظ و متعلق به کارخانه نوآوری آزادی است
توسعه یافته توسط اورس