دکتر ظریف در کارخانه نوآوری آزادی

تاریخ 29 مهر 1398
دکتر ظریف در کارخانه نوآوری آزادی

مهدی عظیمیان در بازدید دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه از کارخانه نوآوری آزادی با اشاره بخش های مختلف این کارخانه افزود: این کارخانه در جهت ترویج فرهنگ کارآفرینی، تقویت اقتصاد دانش بنیان در کشور و نیز افزایش سرمایه در بخش نوآوری ایجاد شده است.
وی ادامه داد: تمام سعی ما این است که سرمایه گذاری بخش خصوصی که سرمایه گذاری ستنی است را به سمت سرمایه گذاری در بخش نوآوری بیاوریم.
وی گفت: ‌کارخانه نوآوری آزادی کارخانه متروکه الکترود سازی بوده که توسط دولت بازسازی و توسط بخش خصوصی برای حضور استارتاپ ها سرمایه گذاری شده است.
عظیمیان اظهار داشت: این کارخانه مشتمل بر یک ساختمان اداری و ۱۰ سوله است که هر سوله با تیم های استارتاپی و یک شتابدهنده فعالیت می کنند، اکنون در سوله‌های این کارخانه نوآوری تیم های استارتاپی در بخش های تولید محتوا، حوزه نوآوری بیمه ای، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء، نانو دارو و شتابدهنده در حوزه معماری و زندگی شهری فعال هستند.
مدیرکل توسعه شعب و پردیس‌های پارک فناوری پردیس گفت: اکنون شعبه دو این کارخانه نیز در تقاطع اتوبان امام علی (ع) و شهید بابایی با نام کارخانه نوآوی های وی  راه اندازی شده است و تیم های متعددی فعالیت خود را شروع کرده اند.

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه بعدازظهر امروز دوشنبه ( ۲۹ مهر) با حضور در کارخانه نوآوری آزادی (شعبه پارک فناوری پردیس در تهران) از این مجموعه بازدید و از نزدیک با فعالیت استارتاپ‌های فعال در این مرکز آشنا شد.

اخبار مشابه:

ارسال نظرات:
مدیا
آدرس شعبه نخست پارک فناوری پردیس
آدرس شعبه نخست پارک فناوری پردیس:

تهران‏، بزرگراه شهید لشکری (جاده مخصوص کرج) نبش خیابان شهید آزمون‌نیا،‌ پلاک 31

تلفن و فکس
تلفن و فکس:

تلفن: 40448463-(021)فکس: 76250100-(021)

 

پست الکترونیک
پست الکترونیک :

aif@techpark.ir

تمام حقوق محفوظ و متعلق به کارخانه نوآوری آزادی است
توسعه یافته توسط اورس